Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хрушкова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Хрушкова О. А. 
Структурно-граматичні особливості економічно географічних урбанонімів дніпропетровщини [Електронний ресурс] / О. А. Хрушкова // Дослідження з лексикології і граматики української мови. - 2015. - Вип. 16. - С. 142-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dlgum_2015_16_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хрушкова О. А. 
Смислові поля динамічних писемних текстів (на матеріалі рекламних текстів м. Дніпропетровська) [Електронний ресурс] / О. А. Хрушкова // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Мовознавство. - 2016. - Т. 24, вип. 11. - С. 170-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2016_24_11_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.23 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Хрушкова О. А. 
Словотвірна деривація економічно-географічних урбанонімів Дніпропетровщини [Електронний ресурс] / О. А. Хрушкова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Мовознавство. - 2016. - Т. 272, Вип. 260. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufm_2016_272_260_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 662.25 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хрушкова О. А. 
"Текст", "інформаційний текст" та "носій інформації" у системі сучасних лінгвістичних понять [Електронний ресурс] / О. А. Хрушкова // Український смисл. - 2015. - № 2015. - С. 121-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usmysl_2015_2015_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 508.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хрушкова О. А. 
Невербальні елементи рекламних текстів [Електронний ресурс] / О. А. Хрушкова // Український смисл. - 2016. - № 2016. - С. 230-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usmysl_2016_2016_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.485 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Хрушкова О. А. 
Рекламний текст як компонент комунікації (функціональні типи рекламних текстів Дніпропетровська) [Електронний ресурс] / О. А. Хрушкова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2015. - Вип. 18(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2015_18(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.696 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського